Dzień językowy w tym roku odbywa się pod hasłem "PISMO" i dotyczy różnych systemów zapisu języków świata, m.in. alfabetów, systemów piktograficznych i innych.  Każda klasa przygotowuje prezentację (nie dłuższą niż 5 minut) dotyczącą przydzielonego pisma oraz kultury regionu, gdzie tego pisma się używa. Trzeba zaprezentować najważniejsze zasady pisma – np. czy jest to alfabet, czy może inny system znaków?

Nie używamy rzutnika ani komputera (chyba, że do odtwarzania muzyki). Nie przynosimy jedzenia.
Przydział pism do klas:
  6m – Cyrylica
  6t – Pismo arabskie
  5m – Pismo hebrajskie
  5t – Pismo chińskie
  4m – Greka
  4t - Pismo japońskie

Dzień językowy będzie miał następujący przebieg:
1. lekcja: przygotowanie klas starszych do prezentacji pod okiem wychowawców
2. lekcja: pokaz hinduski na salce gimnastycznej dla starszych
3. lekcja: prezentacje wykonane przez starszych dla młodszych w klasach
4. lekcja: prezentacje wykonane przez starszych dla młodszych w klasach (do połowy lekcji) oraz przerwa dla starszych (mogą zjeść w tym czasie), a młodsi schodzą do salki zagłosować
5. lekcja: prezentacje starszych dla starszych
6. lekcja: prezentacje starszych dla starszych + zejście na salkę żeby zagłosować i rozwiązać konkurs-niespodziankę; sprzątanie.

Ogłoszenie wyników dnia językowego będzie na najbliższym apelu.