Jesienna szkoła z 2t i 3MA - Smardzewice 2017

Nasze dwie klasy spędziły jesienną szkołę w towarzystwie natury, piękna i przygody.2017 09 20 22 jesienne 2Ti3MA 002
Każdego dnia czekały na nas nowe atrakcje.

W dniu Przyrodniczym zwiedzaliśmy średniowieczne Opactwo Cystersów. Później w lesie budowaliśmy szłas, zbieraliśmy grzyby i parzyliśmy napar z ziół w specjalnym czajniku turustycznym. Po południu poznawaliśmy cuda przyrody i zamieniliśmy się w aktorów przedstawiających historię Matki Natury.

W dniu Sportu i Sztuki wykonywaliśmy kolorowe piłeczki techniką filcowania. Poszliśmy na wycieczkę nad Zalew Sulejowski, graliśmy w grę Wikingów i kręgle fińskie. Po południu tworzyliśmy scenariusze i scenografię do teatrzyku japońskiego kamishibai.

W dniu Młodego Podróżnika przyjechaliśmy do leśniczówki, która jest szpitalem leśnych zwierząt. Poznaliśmy historię dzikich pacjętów i zaprzyjaźniliśmy się z łanią. Tego dnia zwiedzaliśmy także zamek Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu. Tam pewna koza chciała z nami wracać do Warszawy. Jednak wróciliśmy sami. :)

Czytaj więcej...

wycieczka klas 4M i 4T Szlakiem Piastowskim

2017 09 20 22 jesienne 4Mi4T piastowski 002Oblężeniem Mysiej Wieży w Kruszwicy rozpoczęła się trzydniowa wycieczka klas 4M i 4T Szlakiem Piastowskim.
Trzydzieści pięć par małych, ale sprawnych nóg szybko pokonało ponad sto dwadzieścia drewnianych stopni wiodących na szczyt budowli, skąd rozciągał się bajeczny widok na Jezioro Gopło i… Cukrownię Kruszwica. W tym roku na wieży dokuczały nam paskudne owady i nieprzyjemny zapach.  Spod ruin zamku malowniczymi i krętymi drogami dotarliśmy do Strzelna, gdzie zadumaliśmy się nad ludzkimi cnotami i przywarami (uwiecznionymi w kamieniu), niektórzy wznieśli (poparte drobnym finansowym zadatkiem) prośby do Św. Prokopa „o dobrego chłopa”, Wszyscy wyjechaliśmy w dalszą drogę bogatsi o wiedzę na temat głównych cech i elementów architektury romańskiej. Późnym popołudniem dotarliśmy do Ośrodka Relaks w Oćwiece, gdzie przywitały nas biegające po terenie świnie chińskie.

Czytaj więcej...

PROPOZYCJE KÓŁEK ZAINTERESOWAŃ - 1 SEMESTR

Zapraszamy do zapoznania się z propozycjami kółek na nadchodzący semestr.

Kółka mogą ruszyć, jeśli zapisze się na nie 8 osób.

ZAPISY U WYCHOWAWCÓW W ŚRODĘ I CZWARTEK

Pierwsze zebrania

Zapraszamy na pierwsze zebrania:

- we wtorek 5 września rodziców z podstawówki na Mokotowie zapraszamy na zebrania (Racławicka 14):

godzina 17.00 - szkolenie z Librusa dla rodziców nowych uczniów (klasy pierwsze oraz nowi uczniowie klas 2-6)

godzina 17.30 - zebrania klas 1-3

godzina 18.30 - zebrania klas 4-6

- czwartek 7 września rodziców z filii na Kabatach zapraszamy na spotkania z wychowawcami (Wąwozowa 28) o g. 19.00.

Do zobaczenia!

Rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018

Drodzy Uczniowie i Rodzice!

Rok szkolny 2017/2018 zgodnie z ogłoszonym przez MEN Kalendarzem roku szkolnego 2017/2018

rozpocznie się w poniedziałek 4 września

Zapraszamy na mszę o godzinie 10.00 w kościele św. Michała Archanioła.

Po mszy klasy 1-6 oraz klasy gimnazjalne spotykaja się z wychowawcami w budynku podstawówki na Racławickiej 14. Klasy 7 wyruszają z wychowawcami na wyjazdy integracyjne (informacje u wychowawców klas siódmych).

We wtorek 5 września rodziców z podstawówki na Mokotowie zapraszamy na zebrania (Racławicka 14):

godzina 17.30 - zebrania klas 1-3

godzina 18.30 - zebrania klas 4-6

W czwartek 7 września rodziców z filii na Kabatach zapraszamy na spotkania z wychowawcami (Wąwozowa 28) o g. 19.00.

Do zobaczenia!

Zapraszamy do...

...ARCHIWUM WYDARZEŃ 2016/2017:

2017 06 05-09 zielona mlodsi o PP 004   ZIELONE SZKOŁY 2017 06 05-09 zielona starsi 139